دانلود آهنگ جدید و شهاب مظفری و شهاب رمضان بنام دلم تنها شد

دانلود آهنگ جدید و شهاب مظفری و شهاب رمضان بنام دلم تنها شد

دانلود آهنگ جدید و شهاب مظفری و شهاب رمضان بنام دلم تنها شد

دانلود آهنگ جدید و شهاب مظفری و شهاب رمضان بنام دلم تنها شد

Download New Music Shahab Ramezan Ft Shahab Mozaffari Delam Tanha Shod

بزودی از تهران موزیک

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام دلم تنها شد

متن ترانه شهاب رمضان دلم تنها شد

دلم تنها شد رفتی و نشد که من دیگه بخندم
دلم تنها شد خب باید کنار بیام با درد قلبم
طفلکی تنها شد کاش میشد کنار تو بازم بشینم
آره اون تنها شد حالا جای خالیتو باید ببینم
تنها رفت جوری رفت که برنگرده دیگه پیشم
تنها موند نیست و تنهایی دارم دیوونه میشم
دلم تنها شد رفتی و نشد که من دیگه بخندم
دلم تنها شد خب باید کنار بیام با درد قلبم
طفلکی تنها شد کاش میشد کنار تو بازم بشینم
آره اون تنها شد حالا جای خالیتو باید ببینم
تنها رفت جوری رفت که برنگرده دیگه پیشم

شهاب رمضان دلم تنها شد

تنها موند نیست و تنهایی دارم دیوونه میشم
دلم تنها شد رفتی و نشد که من دیگه بخندم
دلم تنها شد خب باید کنار بیام با درد قلبم
طفلکی تنها شد کاش میشد کنار تو بازم بشینم
آره اون تنها شد حالا جای خالیتو باید ببینم
تنها رفت جوری رفت که برنگرده دیگه پیشم
تنها موند نیست و تنهایی دارم دیوونه میشم
دلم تنها شد رفتی و نشد که من دیگه بخندم
دلم تنها شد خب باید کنار بیام با درد قلبم
طفلکی تنها شد کاش میشد کنار تو بازم بشینم
آره اون تنها شد حالا جای خالیتو باید ببینم
تنها رفت جوری رفت که برنگرده دیگه پیشم
تنها موند نیست و تنهایی دارم دیوونه میشم

دانلود آهنگ جدید و شهاب مظفری و شهاب رمضان بنام دلم تنها شد


برچسب ها : Delam Tanha Shod, Shahab Mozaffari, Shahab Ramezan, تهران موزیک, دانلود آهنگ دلم تنها شد, دانلود آهنگ دلم تنها شد از شهاب رمضان, دانلود آهنگ شهاب رمضان, دلم تنها شد, دلم تنها شد از شهاب رمضان, دلم تنها شد با صدای شهاب رمضان, شهاب رمضان , کد پیشواز دلم تنها شد از شهاب رمضان, متن آهنگ دلم تنها شد از شهاب رمضان



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.